[Hebrew] - הדבר האמיתי


Unabridged Audiobook

Ratings
Book
Narrator
Release Date
October 2021
Duration
10 hours 8 minutes
Summary
אפריל המילטון
מעט מאוד דברים מפחידים אותי יותר מהמפגש המשפחתי ההולך ומתקרב, מפני שאני יודעת שבני משפחתי הבלתי נלאים לא יפסיקו לנסות לשדך לי גבר מקומי, מתוך תקווה שאעזוב את ניו יורק ואחזור הביתה. הם לא מבינים שיש לי קריירה וגם אין לי כוח להסביר. הדבר הקל ביותר יהיה להביא איתי מישהו שיבהיר שאני לא פנויה לשידוכים.
כשאני רואה ב'קרייגסליסט' מודעה שאומרת: 'חוזרת הביתה וזקוקה לחומת הפרדה? אני הדבר האמיתי', אני יודעת שמצאתי את הפתרון, בלי בלגן ובלי כאבי ראש. האומנם?

תיאו בנקס
אני יכול להיות כל מה שהיא תרצה – הילד הרע, החנון המלומד או הקאובוי, וגם מציע את האפשרויות האלה במגוון מבטאים. אני שחקן מעולה ובתפריט שלי מופיעות אין־ספור אפשרויות, כולן עומדות לרשותה. חוב מאיים מעל ראשי ואני עובד כדי לסלק אותו, ויש עבודות גרועות יותר מאשר להיות חבר להשכרה.
אבל אפריל היא לא מי שציפיתי שהיא תהיה, ושום דבר לא הולך כמתוכנן. מהר מאוד המציאות מתערבבת עם הבדיה והרגש מתערבב עם המשחק ושום דבר כבר לא נראה פשוט.

הדבר האמיתי מאת סופרת רבי המכר לורן בלייקלי הוא רומן מתוק ומרגש על אהבה מפתיעה וסוחפת בין שני אנשים שחושבים שהם שונים אבל הם לא יכולים להיות יותר דומים.
ספרים נוספים של הסופרת שיצאו בהוצאת אדל: היהלום הגדול, מיסטר או, אולי הפעם, החבילה המושלמת, יריבות על גלגלים.
הספרים זכו לשבחים רבים וכבשו את רשימות רבי המכר בארץ ובארצות הברית.
Browse By Category
1 book added to cart
Subtotal
$10.99
View Cart