[Hebrew] - המאמן


Unabridged Audiobook

Ratings
Book
Narrator
Release Date
December 2021
Duration
5 hours 48 minutes
Summary
המאמן - עקרונות המנהיגות של ביל קמפבל, המאמן האגדי של מנהיגי עמק הסיליקון

ביל קמפבל היה שותף לבניית כמה מהחברות הגדולות והמצליחות בעמק הסיליקון, ביניהן גוגל, אפל ואינטואיט – וליצירת שווי שוק של יותר מטריליון דולר. קמפבל התחיל את דרכו כמאמן פוטבול, ובהמשך שימש כמאמן, ליווה והדריך יזמים בעלי חזון כמו סטיב ג'ובס, לארי פייג' ואריק שמידט, ועשרות מנהיגי עסקים.

אנשי גוגל, אריק שמידט, ג'ונתן רוזנברג ואלן איגל ראו במו עיניהם איך ביל נהג לפתח יחסי אמון, טיפח צמיחה אישית, נסך באנשים אומץ לב והדגיש מצוינות תפעולית. הוא זיהה במהירות את המתחים המתעוררים באופן בלתי נמנע בסביבות דינמיות, ועזר לפוגג אותם במיומנות. כמחווה של כבוד למאמן שליווה אותם ונפטר בשנת 2016, וכדי ללמד את הדורות הבאים ולנסוך בהם השראה, הם העלו על הכתב את עיקרי חוכמתו במדריך החשוב שלפניכם.

המאמן מבוסס על ראיונות עם למעלה משמונים אנשים שהכירו את ביל קמפבל ואהבו אותו. הוא מסביר את העקרונות שלו וממחיש אותם בעזרת סיפורים מההיסטוריה של חברות מובילות ומניסיונם של האנשים שעבדו וששיחקו עם ביל. התוצאה היא מורה דרך למנהיגים, למנהלים ולאנשי עסקים, אשר יעזור להם לבנות צוותים, ארגונים וחברות עם ביצועים מעולים וצמיחה מהירה.

'התשוקה של ביל לחדשנות ולעבודת צוות היתה מתנה לאפל ולעולם. המאמן מתאר נאמנה את רוחו הבלתי נלאית של ביל, ויאפשר לדורות הבאים ללמוד מאחד המנהיגים הגדולים ביותר בענף שלנו'.
– טים קוק, מנכ'ל אפל


'ביל חלק בנדיבות את חוכמתו, ולא ציפה לשום תמורה מלבד האושר שהפיק מהדרכת אנשים אחרים. ביל היה המאמן שלי במשך כמה שנים, וזאת היתה זכות גדולה. מאז, כשאנשים מבקשים ממני עצה, הרבה פעמים אני חושבת על ביל ומנסה להתנהג לאור הדוגמה שהוא הציב'.
– שריל סנדברג, סמנכ'לית התפעול של פייסבוק


'בכל פעם שראיתי את ביל הוא הראה לי דרכים נפלאות לראות את מה שחשוב באמת. ובסופו של דבר, האנשים שבחיינו הם הדבר החשוב ביותר. לביל היו עקרונות חזקים ביותר בנושאי קהילה והוא ידע כיצד לחבר אנשים. השתמשנו בעקרונות האלה – המפורטים בספר המאמן – כיסודות בהכשרת המנהיגים בגוגל כדי שכל המנהיגים שלנו יוכלו להמשיך ללמוד מביל'.
– סונדר פיצ'אי, מנכ'ל גוגל
1 book added to cart
Subtotal
$10.99
View Cart