[Hebrew] - גברים בעלי כבוד 2 – המתיקות שבפיתוי


Unabridged Audiobook

Ratings
Book
Narrator
Release Date
November 2021
Duration
9 hours 31 minutes
Summary
גרייס מורגן
אם היית יכול לחזור בזמן ולשנות רגע אחד בחייך, איזה רגע זה היה?
כשהצגתי בפני סויר את השאלה, ציפיתי שיגיד 'את השבוע הזוועתי בעיראק', אך הוא לא אמר זאת. במקום זה הוא אמר משהו שאזכור עד סוף חיי. 'הייתי רוצה לחזור בזמן כדי למצוא אותך מוקדם יותר. לא הייתי מניח לאף אחד לפגוע בך.'
זה היה הרגע שבו התאהבתי בו בכל ליבי.
אבל סויר לא הבחור הנכון בשבילי. הוא גבר גדול מהחיים עם לב גדול מהחיים שיש בו מקום לנשים רבות, ואילו הלב שלי מסוגל להכיל רק אהבה אחת.

סויר אוונס
עוד לא נתקלתי בבחורה כמו גרייס מורגן. ככל שאני מנסה להתקרב אליה, היא מתרחקת. נראה שהיא עמידה לחלוטין לקסמיי, אף שאני מנסה להפעיל אותם עליה בכל הזדמנות. מה יש בבחורה הזאת שמושך אותי אליה ככה? האם זה ריח האפייה המתוק שתמיד נודף ממנה? או שאולי אלה העוגות הנפלאות שהיא ממציאה לכל אירוע ולכל מצב רוח? אני לא יודע, אבל אני נחוש לגלות.


המתיקות שבפיתוי מאת סופרת רבי המכר קיי. סי. לין הוא רומן עכשווי, סיפור אהבה מתוק ונוגע על גיבורה חזקה ובודדה ועל גיבור המתעקש לתת לה את כל מה שאי פעם נלקח ממנה בחוסר צדק, ועל הדרך מעניק לה גם את ליבו.
זהו הספר השני בסדרת גברים בעלי כבוד. הספר הראשון בסדרה, להילחם בפיתוי, יצא בהוצאת אדל. כל ספר בסדרה עומד בפני עצמו ויכול להיקרא כספר יחיד. הסדרה כיכבה ברשימות רבי המכר בעולם וזכתה להצלחה רבה.
Browse By Category
1 book added to cart
Subtotal
$10.99
View Cart